lördag, september 14, 2013

Overkligt besök

Jag har funderat och funderat och jag har kommit fram till att jag inte träffat min vän Sandra sedan sommaren 2010. En del har ju hänt sedan sist, vi har tex fått varsin dotter som nu är dryga 2år och snart 2 år gamla. Jag har flyttat till Gibraltar och hon har köpt ett nytt hus till exempel. Imorgon är det dags för oss att återigen träffas och det ska bli så sjukt roligt! Trots att 3 år passerat så har vi hållit kontakten online och vet det mesta om varandras liv, dock är det ju något helt annat att träffas på riktigt. Det känns lite overkligt, nej, det känns väldigt overkligt att jag imorgon ska åka och hämta henne och hennes 2 döttrar på flygplatsen. Jag ska få visa henne Gibraltar och det liv vi skapat oss här. Overkligt!

Dagen idag har vi varit hemma, städat o möblerat om lite inför våra gästers ankomst.

Jag och Sandra sommaren 2010


Inga kommentarer: