fredag, maj 01, 2009

morron svammel

En unge skriker o gnäller och den andra ser på film. Var meningen att jag skulle ta en promenad med Emma idag på förmiddagen o snacka lite skit men så vart Felicia sjuk :/ Och Pelle är iväg o paddlar kajak med Carl så jag vart ensam. Hade jag inte varit helt slut så hade det varit ett bra tillfälle att greja lite. Iofs städade o packade jag massvis igår men allt ska ju med till huset härifrån... Skulle bara vilja krypa ner i sängen o sova i några dygn... åh så skönt!
Inatt tror jag Alex har vaknat 10 gånger, minst, bara timmen mellan elva o tolv vaknade han 3 gånger. Suck! Men som Yvonne skulle ha sagt så "skaffar man barn så får man skylla sig själv", uääh. So nothing to complain about this morning.

Dagsplanen ser ut som såhär. Greja i huset när barnen sover middag, sedan grilllning med Carl, Vicky och maxim. Ver nice indeed!

Lördag eller söndag kommer Troligen Anna o Marcus och hjälper oss med barnen så vi får grejat i huset.
Söndag kommer i varje fall Mamma o Lasse o ska tapetsera köket. Då kommer det bli stor skillnad i köket, det ser jag fram emot!

Måndag dyker elektrikern äntligen upp, hoppas jag... Är trött på hatverkare o deras velande!

Inga kommentarer: