onsdag, maj 20, 2009

Self pitty

Vi är hemma igen och jag är helt utmattad, dels eftersom vi åkte hem i bilen inatt o kom hem kl fyra o dels eftersom stressen kastade sig över mig. Badrummet är såklart inte klart denna veckan, visst har det hänt saker i huset men inte är det nära klart i badrummet :( Vi som hade tänkt flytta denna helg. Men en toa hade varit o föredra när man flyttar in... ja en inkopplad sådan för annars har vi ju två st ;)
Sen har allt blivit så satans dyrt iom att det inte blir klart i tid, vi betalar ju timpris dårå. Vi får ta ett snack med montak, speciellt eftersom Tobbe skadat sig o inte kan jobba så snabbt. Varför betala fullpris för en hantverkar som kan jobba fullt ut?! Lite irriterad över det här...
Bubblar av olika känslor innuti mig. Har för många bollar i luften... Usch så himla stressad. Mest stressad för att det känns som att vi inte kommer få pengarna att räcka till. Bara för att allt drar ut så på tiden :( Vi kan säkert få mer lån men hur kul är det?! Nej usch, skit skit skit. Allt är skit!
Ja jag mår ju inte så bra just nu dårå, o allt går fel. Om jag bara hahde körkort så jag kunde bidra så Pelle kunde jobba hela tiden och fixa mer pengar, men neeej det har jag såklart inte klarat av i mitt menningslösa liv :( Så Pelle han får ju göra allt den stackarn, köra till ikea o köpa det sista, antar att vi kan följa med men egentligen behövs vi ju inte... Han får köra alla flyttlass själv fast med bärhjälp då men han måste ju hela tiden offra tid som han skulle kunna dra in pengar på...

1 kommentar:

Leijona sa...

Äsch! Du är inte meningslös. Ibland är det bara lite svårare än andra dagar :) Det kommer lösa sig!