lördag, maj 09, 2009

liten update

gårdag slutade med fler inköp än det var tänkt eftersom båda barnen slocknade i vagnen strax efter att vi sagt hejdå till Carro o hennes vän Karin. Så då ville jag inte väcka dem genom o sätta dem i bilen så gick på torget dem timmarna dom sov. Hade innan endast köpt ett par sandaler till Jamie men sen blev det Sandaler till mig. Sandaler som jag inte ens vet om jag ska behålla, det är sånna med en grej mellan tårna o den jag provade i affären var riktigt bekväm men mina här hemma skaver mellan tårna... Antar det handlar omatt gå in dem och jag vandrar runt lite i dem här hemma för o se om jag kan få det att funka. Sen köpte jag även en klänning till mig, hör o häpna! :D Känns roligare med sånt när man inte ser gravid ut, magen sticker ju inte ut lika farligt längre :) Den är så luftig o fin klänningen, hoppas jag kommer använda den nu också då, är lite hopplös när det kommer kjolar o klänningar... blev även en söt mysdress på rea till Alex o en t-shirt till Jamie. Köpte en present till pappa som fyller på Måndag också. Ja allt blir mkt dyrare när barnen somnar sådär :D

Sen så åt vi middag med mamma o lasse o såg på Talang, blev sent igår kväll Också. Och Alex är en gnällfis hela tiden om han inte får vara i min famn, skitjobbigt :/

Inga kommentarer: