torsdag, april 28, 2016

Bullar

Det är helt stilla i huset, grabbarna pysslar på sina rum och Mollie har somnat på soffan. Till och med hunden ligger tyst och stilla som omväxling, hon har varit otroligt rastlöst de senaste dagarna... Själv är jag alltid rastlös och brände min energi idag på att baka kanel och kardemummabullar. Provade ett nytt recept och degen blev stenhård så jag hade inte höga förväntningar, men bullarna smakar bra och är inte alls torra!

Annars har min energi mest lagts på att städa undan, som alltid, det är lite som att skotta snö i motvind det här med att städa i detta hus... Hunden fäller just nu plus att hon drar in skit från trädgården, barnen drar fram leksaker och sen släpas cyklar genom hallen dagligen och smutsar ner. I köket spills det flingor och annat krafs och toaletterna ska vi inte ens tala om... Men det håller mig iaf sysselsatt när jag inte har något annat att göra :) Haha.

Skaffade Skype till Jamie förut, så om någon vill lägga till honom så heter han XY-Ranger, don´t ask me why...

Ha de fint!

Yummy yummy!

Inga kommentarer: