måndag, maj 02, 2016

Foto inspo igen

Solen, våren, färgerna och omgivningarna gör mig fotosugen igen och idag när alla var friska och pigga så fick jag min chans! Vi var iväg och åt lunch på en mysig pub och sedan blev det ett besök i en härlig park bredvid puben. Ni kan se att headern är uppdaterad med dagsfärska bilder och här i inlägget kommer några fler. Men mer bilder kommer då det finns många fler, men jag orkar inte fixa mer ikväll.

Förutom lunch och parkbesök idag så har jag varit och tagit en kopp kaffe med Thomi, utan barn! Det var så skönt att prata med någon utan att bli konstant avbruten. För hur många pusselbitar som än faller på plats här så känner jag mig ensam och har känt att jag inte har någon att prata med, men idag när vi fick pratat i fred så blev det himla bra. Det var nyttigt för oss båda och vi bestämde oss för att göra detta oftare!

Jag har även jobbat ikväll, det gjorde jag även i Lördagskväll och igår morse. I övrigt i lördag så fick jag med mig Pelle och Mollie till köpcentrat där Pelles garderob fick påfyllning av strumpor och regnbrallor plus att vi fick fixat lite annat vi behövde. Resten av lördagen grejade vi i trädgården och fick allt planterat!
Igår hade Pelle migrän och Jamie hade fortfarande feber så jag tog ut hund och dem andra barnen, först lek och promenad till parken och senare grejande i trädgården där vi bland annat byggde ett litet staket så att Lucy inte ska gräva i våra planteringar. Hände inte mkt annat spännande igår, jag tog hunden på en långpromenad på kvällen, något vi båda njöt av då vädret åter igen är ljuvligt!


Älskade killar

Fina Jamie

Mollie!

Pelle

Lucy och Pelle

Nathalie

klätterapan Alex



Inga kommentarer: