onsdag, april 13, 2016

Brillor åt brudarna

Idag fick jag tummen ur, tillsammans med Thomi och våra döttrar så gick vi till speccsavers efter lekgruppen och valde två olika glasögon åt mig! Jag är fortfarande inte helt övertygade om det här med mig i glasögon men det är ju tydligen nödvändigt så är ju bara till att acceptera det.  Det svartaste blir mina huvudglasögon och de andra som är svarta och lila blir mer reserv. När vi hittat glasögon till mig så ville Mollie såklart också ha ett par, och då vi inte har några solglasögon till henne så gick vi och valde ett par coola rosa till bra pris på primark. 

Eftermiddagen spenderades hemma hos Nadine och hennes barn. Till och med Lucy var med hem till dem, något som jag tror hon tyckte var både kul och stressfullt, men det är bra att hon lär sig att hälsa på hos andra också. 




Inga kommentarer: