måndag, april 04, 2016

Vår!

Våren är här, jag känner det i luften. Blommorna blommar, det är knoppar på alla träd och det är mycket varmare än det var när jag åkte till Sverige. Våren ska komma tidigare till England men jag vet inte, det är lite varmare men tycker inte det ligger långt före i övrigt. Idag har vi iaf haft typiskt aprilväder så det verkar gälla även här :) 

Förutom att jobba på Morgonen så har jag tvättat lite mer och försökt hålla mig sysselsatt här hemma. Jag är redan lite rastlös, även fast jag jobbat och det bara gått en dag hemma med barnen... Och förutom imorgon så ska det regna hela veckan så vi får nog försöka göra en utflykt imorgon tror jag minsann. Jag vill köpa en grill och så måste jag gå och beställa nya glasögon men jag vill nog ha med mannen på båda utflykterna så imorgon får det bli något annat, kanske bara en sväng till parken. Vi får se helt enkelt!





Inga kommentarer: