torsdag, april 14, 2016

Cyklar och pumpar

När solen är framme här så har vi helt fantastiskt vårväder, varmt och härligt! Idag har varit en sådan dag och jag har kunnat hänga tvätt ute och njuta till fullo av hundpromenader! Jag åkte även på att lämna killarna i skolan då Pelle hade tid hos doktorn. Men jag måste erkänna att Mollue och jag mest har latat oss hemma sen när killarna var i skolan. Jag körde lite cykelvård och råkade få Jamies framdäck helt platt och det funkade inte att pumpa upp med handpumpen så när vi hämtat killarna då åkte vi och köpte oss en riktig fotpump. Nu är alla cyklar nypumpade och jag passade på att torka av killarnas cyklar också så dem är fina. Eftersom vädret var så Nice så hängde vi i parken och övade på att cykla när Alex var på scouterna. Eller Mollie övade på att cykla medan jag och Jamie hjälpte henne. Blev lite häng i lekparken också innan vi hämtade Alex och mötte upp Pelle. Det blev en fika på leisure centret ihop innan vi gick hem, väldigt mysig eftermiddag! Jag älskar våren!


Inga kommentarer: