onsdag, april 27, 2016

Online shopping och en jäkla massa löv

Jag har egentligen inte något märkvärdigt att skriva idag, jag har grejat hemma och så gick Mollan och jag nån timmes promenad med Lucy. En timmes promenad när Mollie är med behöver inte betyda att det var en lång promenad, och idag var en sådan. Visst vi gick en bit men hon skulle stanna överallt och kolla på olika blad och löv. Egentligen var det mitt fel då jag påbörjade detta genom att visa och berätta om hur olika bladen kändes och såg ut och sedan skulle varenda buske analyseras :)

I övrigt idag så har jag hämtat killarna varav en, Jamie, hade feber... Vi verkar aldrig komma ifrån det här med sjukdomar och förkylningar... Så morgondagens planer blir inställda och så håller vi tummarna för att Jamie är frisk på fredag när jag behöver jobba.

Har just kastat iväg en order på väldigt mycket pengar på HM, Pelles garderob behövde en rejäl påfyllning och jag behövde vissa grejer också så det blev en del. Beställde ett par saker till Jamie också, något som syskonen kommer bli avundsjuka på, men nu var det han som behövde det och inte dem. Är rätt nöjd över att ha fått Pelle till att ens sitta ner och välja saker online så nu hoppas jag verkligen han blir nöjd när vi får hem det! Hoppas såklart även att det jag beställt till mig passar, vart lite av en chansning när det gäller storlekarna... Jag brukar köpa mina kläder i affären men får så sällan tillfälle att gå dit utan barn så passade på nu. Är iaf gratis retur om det inte passar. Minns när jag var liten och vi bläddrade i HMs kataloger och beställde, kommer ihåg mina lila jeans som jag fick den vägen :) Det var tider det!


Coolaste Mojmoj

Mina två hundar ligger snällt när jag säger till dem

Sa jag att det snöade idag? Jo det gjorde det, två gånger...

Inga kommentarer: