onsdag, april 20, 2016

Vår!!!

Men en sån fin dag vi har!! Det är helt ljuvligt väder ute och jag och Mollan har utnyttjat det till max efter att vi kom hem från lekgruppen. Vi körde på lite lek i trädgården, hängde ut tvätt och sen fixade jag lunch som vi åt ute! Glass till efterrätt såklart, är det varmt och sol så måste man ju ;) Sen skulle vi ut och öva på att cykla lite med Mollies cykel, dock var däcket pafft... Men jag pumpade upp det och skruvade åt ventilen som jag trodde va anledningen till att det var pafft och så begav vi oss ut. Det gick över förväntan och bitvis så klarade hon det galant! Men efter halva promenaden så var däcket pafft igen så det måste vara punka... Lite irriterad blir man ju då hunden drar åt ett håll och Mollie inte klarar av att leda cykeln. Tillslut fick jag bära cykeln hem, så dagens styrkepass är fixat ;) Svettiga och goa kom vi hem för en stund sen och nu kör vi lite relaxing. 

Jamie ska gå hem med en kompis idag och Alex har arts and crafts club till 16:15 idag så vi har en timma extra att bara hänga, kanske att det blir lite röj och dammsugning för att fördriva tiden lite nu... jag är ju som bekant rätt rastlös :)


Alex och Mollie i bilen igår när vi hämtade Jamie

Lucy

Sötaste tjejen

barnarbete, hon älskar att hjälpa mig med tvätten

Playgroup

trädgårdshäng

Lunch ute!

glassmonster

Inga kommentarer: