torsdag, maj 14, 2015

Sweden here we come!

Jag är så excited att jag sitter här fastän middagen behöver preppas och golven dammsugas, men jag är så lättad och så lycklig! Gick av en händelse in och kollade flyg idag då vi snart får in pengar och jag hade tänk att vi kunde boka då, men siten var knepig och när jag klickade på olika länkar så visade den olika priser så jag gick in på SAS för att dubbelkolla priserna och då visade det sig att dem just nu hade sommarlovsrea och man betalar endast 109kr per barn om man bokar innan 18/5. Så när jag hittade en bra flight just runt dem datumen vi hade tänkt åka till ett mycket billigare pris än vi hade förväntat oss så lånade vi ihop pengar (tack!) och bokade omgående! Så nu är resan bokad och vi förväntas ankomma till Stockholm den 1 juli! Jag längtar något sjuk just nu och har innan oroat mig för att vi inte ska ha råd och så hittar vi biljetter till bra priser med SAS där vi faktiskt kan ha med hunden också, känns underbart, en stor sten som har lättat! Nu är jag bara lite fundersam över rabiesvaccinationer så måste ringa veterinären, hon har ju fått en spruta så det borde vara fine, men kanske bäst och ta en till då det lät på veterinären i vintras som att man egentligen skulle det. Man vill ju inte bli stoppad när man kommer till Sverige och få flyga hem med Lucy igen liksom... Så det måste redas ut, men vi har 1½ månad på oss så så länge hon inte behöver börja om med två sprutor så ska vi hinna med det.

YAY IM SO HAPPY!


Inga kommentarer: