onsdag, maj 06, 2015

Paus

Idag så försöker jag köra på en pluggdag, ignorera disk, hundhår och blodspår efter löpande hund men läraren sitter och rabblar begrepp och ord som man ska förstå så jag tar en paus för att smälta informationen.

Jag vet att det varit lite snålt med uppdateringar här men inget märkvärdigt har hänt, värmen har kommit till södra Spanien och vi snittar väl ungefär 27 grader i skuggan just nu. Vilket innebär att vi badar i poolen och försöker hålla oss i skuggan.

I Torsdags hade jag tjejkväll med Louise och Camilla, vi var i Puerto Banus, vilket är rätt korkat då det är dyraste stället häromkring, men vi ville inte leta parkering så vi gick hemifrån Camilla. Vi hade så himla trevligt, gick ut på piren och upplevde en helt fantastisk solnedgång, sen tog dem några drinkar, jag körde så det blev cola för mig, och så pratade vi om allt mellan himmel och jord, himla befriande!


Inga kommentarer: