torsdag, maj 07, 2015

En bra dag

Idag har jag följt med Alex klass och klassen över honom på vandring i bergen, det var riktig klättring bitvis och en utmaning även för mig så att alla barnen klarade det galant var fantastiskt!
Vi hade hur trevligt som helst och jag fick chansen att lära känna Alex fröken lite bättre, blev tom inbjuden på after work imorgon med dem, fröken gänget :)

Och när äventyret var över så körde jag hem Alex och Victor till Victor för lek och så hämtade jag Mollie och åkte hem och badade av mig all skit i poolen med henne!

Dagen har avslutats på bästa sätt, med världens bästa kompis Sandra via skype! Hur mycket tid som än passerar mellan det att vi ses så förblir hon ändå min bästa vän, och det finns inget jag inte skulle våga säga till henne. Det känns som ett enormt privilegium att ha en sådan vän utöver alla andra vänner jag har! I'm truly blessed!


På vandring med Svenska skolan Marbella

Poolhäng med Mollan

Inga kommentarer: