tisdag, maj 12, 2015

Nöjd!

Livet känns alltid lättare med full kyl och frys, jag fick alltså handlat idag ist för igår. Jag träffade även på Louise utanför skolan och gick med henne på en promenad så efter att ha fått varit lite social så känns det också bättre. Sen är det små saker som hänt som gör mig nöjd, som att intervjun Pelle hade häromveckan verkar ha gått bra, att Pelle sålt 1% av företaget och en liten summa pengar snart kommer in, att Nina med familj som bor på Malta kommer hit och vi ska ses i helgen, att studierna är fortsatt roliga och att jag har veckan delvis uppbokad. Jo så det känns ljust!

I eftermiddag ska vi ha lekdejt på Los Arkos med Hanna, Viggo och Ines. Det var hur länge sen som helst så det ska bli riktigt roligt! Men först ska barnen hämtas och middag lagas så vi inte behöver gå hem efter en kvart för att barnen är hungriga :)

Igår bakade jag frallor, tog inspiration av ett recept men improviserade också och det blev så himla gott, som köpefrallor!

frallor!


Inga kommentarer: