onsdag, maj 13, 2015

Assembly Mayfair international Academy 13/5-15

Idag har vi varit på assembly på Jamies skola, något dem har varje vecka med olika klasser ansvariga för uppträdande och denna gången var det alltså year 3. Temat idag var "people we admire" och Jamie hade valt Zlatan, så han var klädd som Zlatan och läste upp en dikt om honom inför hela Primary, dvs typ låg/mellanstadiet. Han var lite nervös och misslykades med att komma ihåg den utantill och fick ta sitt papper till hjälp, men det gjorde inget, nästan alla andra läste innantill. Jag är lite irriterad på mig själv för jag trodde jag hade filmat det hela men tydligen failade jag så jag fick bara med typ 2 sekunder när han var där framme. Lyckades iaf få ihop en stillbild av honom när han läste upp det från filmen, men himlans typiskt!

Min mini Zlatan

Jamie har gjort Zlatan i lera, tror han missförstått hans hårfärg eller så är det Jamie-Zlatan han gjort

Mini-Zlatan läser upp sin dikt

Hittade även bilder på mayfairs fb sida från sports day där Jamie är med:










Inga kommentarer: