torsdag, augusti 22, 2013

The jewish park and a bad evning

Har inte haft den bästa kvällen i mitt liv även fast dagen har varit helt okej. 
Hursomhelst Innan vi träffade Kamila och hennes pojkar i förmiddags så var vi på stan o kompletterade Jamies skoluniform, så nu är båda grabbarna redo för skolstarten om 1½ vecka! Sedan blev det lekparkshäng i ca 3h innan vi alla kände oss möra och gick hemåt. Dock hade jag lovat killarna att kolla i några affärer så vi gjorde det på tillbakavägen, så klockan var väl närmare tre innan jag fått Mollie i säng för vilan och lunch fixad. Sen dess har väl dagen gått utför med gnälliga barn, huvudvärk, värme, sur make och tja allmän röra i huset...
Nu börjar äntligen huvudvärken gå över men ist såg jag sista avsnittet av charmed för vadå, typ 15e gången, men det spelar ingen roll, jag blir alltid lika tårögd och upprörd. Som jag skrivit innan så lever jag mig in i serier till den grad att saknaden blir väldigt stor när dem är slut :) Sen slutar den serien på ett väldigt fint och rörande sätt dessutom.
Nåja, nya tag imorgon! Då blir det troligtvis dejt med Hanna och barnen :)
Så tills vi ses igen....

I väntan på en tjej vi fick 2 skoluniformströjor av

Mollan kör bil

Alla tre

Karims gigantiska dinosaurie och Mollie

Akim och Jamie + random kid

Alex med blommor i håret

Mollie

Boys will be boys, fight

Here comes Karim

Mollan balanserar och till vänster ser ni varför lekplatsen kallas "the jewish park"


Inga kommentarer: