onsdag, augusti 28, 2013

Onsdag 28/8

God afton, ytterligare en till dag har kommit till sitt slut. Ungarna var i säng sent ikväll men vi har varit iväg på eftermiddagen och kvällen. För den har vi spenderat först i bilkö för att komma ut ur Gib (och då hade vi ändå tur som bara behövde stå en dryg timma då det tydligen blev 4h lite senare...) och sedan har vi varit på hos Nina, Manjit och Mason i Alcaidesa. Först hälsade vi på dem och sedan blev det stranden! Tanken var sen att äta ihop men småttingarna blev så trötta så vi for hemåt.
Förmiddagen spenderade vi med Nina och Mason, åt frukost ihop osv. Sen var vi hemma några timmar med Nina gjorde ärende. Jag grejade hemma, röjde bland alla saker vi hade under sängen och sorterade ut mycket som ska säljas/skänkas. Röriga ställen som kanske bara jag är medveten om men så ligger och gnager mig så var skönt o få det gjort. Nu drömmer jag om ordning i hallgarderoben, nåt slags förvaringssystem i form av hylla eller liknande för just nu är det bara en enda stor röra... Men jag har någorlunda koll på vad som finns i röran iaf ;) Så det och ett nytt skoställ står högt på min önskelista!

Har tagit massa bilder idag men är för trött för att sitta och lägga in dem nu s dem kommer imorgon!

Inga kommentarer: