söndag, augusti 18, 2013

slö söndag?

Den där jäkla bilen, den vill inte alls, jag har fått olika utlåtande och förhoppningsvis är det något av dem billigare alternativen för annars så får vi säga hejdå till den bilen... Är dags att ta den till en verkstad och se I guess...Håll tummarna!

Annars kör jag på en innedag idag, jag orkar inte gå ut, så jag har läst ut min bok, tittat på serier, bakat chokladbollar med barnen och plockat i ordning i garderober, byggt tågbana med Jamie osv... Pelle har bråkat med bilen och nu är han och Alex på bio, jag hoppas dem har det supermysigt!

Imorgon ska jag hänga lite med Dani tror jag och så ska jag baka så jag kan få mig en god tårta på min födelsedag och kanske något annat gott. Har några recpetförslag så får se vad jag slår till med :)


Inga kommentarer: