måndag, augusti 19, 2013

Åldersnoja?

Enjoying my last couple of hours as 27 years old, they will never come back. Ja kanske låter dramatiskt men faktiskt sant, imrogon blir jag 28 år gammal. Känns som jag äntligen börjar nå en ålder då det är accepterat att ha barn, även fast det sällan är accepterat att ha 3 barn där den äldsta snart blir 7år. Jag tycker inte att 21 år gammal är jätteungt att få barn men jag har alltid fått massor av kommentarer om hur ung jag är som mamma osv, så till den grad att jag har börjat önska att jag var äldre. Så ingen ålderskris här inte, inte för att bli äldre iaf :)
Hade hoppats på ett besök till ett vattenland imorgon med avslut på vår favoritrestaurang i La linea men med trasig bil, kaoset som härskar mellan Gib o Spanien och vår ekonomi som inte är på topp så får det bli en mysdag här i Gib, med middag och tårta hemma. Har ikväll bakat tårtbotten till imorgon plus att jag nu har kolakakor i ugnen. I övrigt idag har vi hängt i lekparken med Dani, Lu och Ivan innan vi gick till affären och handlade. Väl hemma fixade jag en köttgryta som vart väldigt god :) Och det var den dagen... Inte så illa alltså!
Grattis till Sandra som fyller år idag förresten :)

Inga kommentarer: