onsdag, augusti 21, 2013

bilder från min 28e födelsedag

Min hemmagjorda choklad tårta

Min fina rosa klocka som Alex valde :)

På väg mot wok real, tog ett depåstopp vid en lekplats

Fina Alex

Mollan stollan

Min vackra familj!

Jag och mina barn

Me

Strandpromenaden i La linea med The rock i ett dimmhölje i bakgrunden

Cykelmästaren Alex som lärde sig starta själv med cykeln

Fina Pelle

Mina grabbar på vägen hem

Gibraltar

Here comes Alex

Alex at the beach

Jag och mina fina ungar på stranden

beachlife

Jamie

Alex svalkar sig

Jamie vågar sig i


Och Mollie badar

Jamie

Stranden i La Linea

Here comes Jamie

Levanten bildas över the rock

Flygplan på G och kön över gränsen var så lång att dem inte kunde stänga grinden, då kom brandbilen och ställde sig beskyddande bakom bilarna

Kö ut ur Gib

Pelle väntar

Flygplan på G från Gib

Inga kommentarer: