tisdag, augusti 27, 2013

Happy

Idag är jag nöjd för idag har flera bra saker hänt :) Dels har vi fått vår bil fixad, visst det kostade en slant men inte på långa vägar så mycket som jag hade föreställt mig, så på den biten kan vi andas ut!
Sen så hade vi nattgäst inatt, Annika som förut bodde här i området och som flyttat en bit bortåt hade vägarna förbi o stannade över. Så idag hängde vi med henne och Trine och Leo, åt lunch ihop o så, väldigt trevligt! Sedan när vi kom hem så sov Mollie och pojkarna lekte i flera timmar tillsammans utan bråk så jag fick tid för mig själv, det är guld! Och ikväll efter middagen så tog vi bilen ut till europa point o lät barnen leka av sig och sedan svängde vi förbi Morrisons där vi bara skulle köpa mjölk och kom ut med 3 kassar ;)
Och så har vi tagit ett annat beslut också men mer om det när och om det blir verklighet :)

At europa point

Me and Mollie


Inga kommentarer: