söndag, augusti 25, 2013

Good afternoon Sunday, varning för ointressant pladder

Sovmorgon och sedan har vi grejat hemma, eller Pelle har jobbat och sett på F1 och jag har grejat. Barnen har lekt, dem har lekt jättebra. Jag byggde en kulbana tillsammans med dem, det var rätt skoj och sedan har dem lekt på bra med kulbanan, lego, bilar och tågbana. Mollie som älskar allt som har med klossar o göra har lekt med både duplo och lego. Antar att jag kanske borde ta ut ungarna men nu är det som varmast här så jag har ingen som helst lust... man dör ju inte av att ha en innedag ibland heller... Kanske drar ner dem mot stranden senare innan läggdax för ett dopp, då det lugnat ner sig med folk på stranden.
Jag känner mig rätt duktig också som tagit tag i att laga högen, strykes högen och in i garderoberna högen, alla tre dem drygaste av alla högar vi har på detta ställe....
Okej mest ointressant pladder här idag, beror nog mest på att min dag inte är så intressant, inga fina bilder o buda på har jag heller, sorry...

Inga kommentarer: