lördag, juli 06, 2013

Im a sucker for love

Jag verkligen älskar romantiska filmer, i perioder. Just nu verkar jag vara inne i en sådan period så igår såg jag två och idag har jag hunnit med en. Jag lovar att innan morgondagen är över så har jag hunnit med två till. Fast det behöver nödvändigtvis inte vara nya filmer, alltså varken nyproducerade eller nya för mig. Jag är som ett barn, jag gillar att se om och se om. Jag menar hur många gånger har jag sett Dirty dancing, Grease, Sound of music och nu High school musical?! För att inte tala om hur många gånger jag sett alla säsongerna av charmed eller lyssnat igenom mina Twillight ljudböcker...
Fast ikväll såg jag en ny, men kan hända den upprepas imorgon för den var bra. Såg The Back-up Plan för er som undrar :)



Från kvällens filmmys, dock inget romatiskt utan Alvin and the chipmunks . shipvrecked

Inga kommentarer: