måndag, juli 08, 2013

Bullbak

Sitter och väntar på att bulldegen skall jäsa så jag och Jamie kan baka lite smaskiga bullar till mig och min familj, och så ska vi även ge några till fröknarna imorgon på skolavslutningen, som en liten swedish treat. Har försökt komma på någon bra present men inte hittat nåt bra, så blir en liten ängel brosch, kort och några kanelbullar. Blommor och choklad körde vi på i julas och det verkade dem rätt less på :)

Så sommarlov imorgon?! Vi har en veckas slappande här hemma i Gib då vi får hitta på massa roliga saker, jag måste bara komma på vad. Men får blir lite olika utflyktsmål varje dag, nån lekplats, stranden osv. Och sedan är det äntligen dags för vår semester i Sverige! Oj så jag längtar nu! Havet, familjen, båtturer, grillkvällar, vänner, svenska, godis, mat och avlastningen med barnen! Så snälla vädergudar, ge oss fint väder dessa veckor!!!


Cool little girl

Alex stolt över nya papperskorg han fick i lördags

Köpte två nya pussel till Mollie idag, vi satt på ett cafe o testade dem

Pusslar lite

Lekplatshäng

Inga kommentarer: