fredag, juli 12, 2013

Fin fredag

Trött så trött, som en urvriden trasa. Har halvsovit mig igenom en av dem konstigaste filmerna jag sett på bra länge, en gammal film från 99 som heter the election, så weird! Slösa inte er tid på att se den. Men jg är glad med facit i hand att jag inte gick ut med gänget ikväll, hade troligen somnat i tallriken. Utelivet är helt enkelt inget för mig och kg fattar inte hur folk orkar...

Vi har dock haft en bra dag. Var ute på stan med bara Jamie när Mollie sov middag då Pelle jobbar hemifrån fredagar. Shoppade lite basic svarta kläder till mig, några böcker åt Jamie som han kan öva på o läsa i swe och så en present åt bror min.  Sen hem o hämta Mollan och åka ut till Europa point för o leka med Kamila och hennes pojkar. Alex blev hemma pga feber tyvärr. Efter några timmar knödde vi in oss alla i vår bil och åkte och handlade. Sen lämnade vi av dem hos dem och åkte hem o lagade tacos till middag. På det stora hela en bra dag! 

Inga kommentarer: