onsdag, juli 03, 2013

En helt vanlig dag i Gib

Som vanligt blev inte dagen som planerat, och som så ofta annars så behöver det inte vara något negativt. Frukost med Anne och Daniela sluta med heldag med Daniela och hennes barn. Hur bra som helst! Vi spenderade typ 4-5 timmar här hemma hos oss där barnen lekte och vi bara kunde prata, jätteskönt! Och så blev vi inbjudna hem till Anne imorgon för lek och bad i deras pool. Så morgondagen efter skolan uppbokad, dvs om Mollie mår bättre. Hon kändes varm i eftermiddga smen jag avfärdade det eftersom det varit hett ute idag, men innan läggdags så tog jag ändå tempen och jodå, 38 graders feber. Lilla hjärtat! Men jag hoppas det är något hon sover bort inatt.

Ikväll har killarna i familjen varit på fottbollsmatch och sett Gibraltars lag förlora mot något skottsk lag. Men dem var nöjda och glada ändå när dem kom hem :) Själv har jag ätit gotta och sett på High school musical, en riktig må bra film! Jag blir lätt lite beroende av må bra filmer som denna då jag vill återuppleva må bra känslorna så risken r att den åker på imorgon igen ;)


Jamie igår

Alex igår

En helt vanlig dag i Gib på grand casemates square...

En trött liten tjej

Dagens Nlie som steks i solen i parken

Inte ett moln så långt ögat kan nå...

En amazing avslutning på en amazing dag!

Isnt this beautiful!?


Inga kommentarer: