lördag, juli 13, 2013

Effektiv lördag


Idag har vi varit extremt effektiva. Storstädat lägenheten, tvättat, sålt vårt radhus, köpt leksaker plus present, tvättat och städat bilen, ätit lunch och sedan åkt till Duquesa för fika, lek och promenad. 
Sen när vi kom hem framåt kvällen så gick jag och Jamie till stranden och tog ett Kvällsdopp. Hur mysigt som helst!
En bra lördag!

Mollie smajlar upp sig för kameran

Mollie ser på tv, drar sin stol helt intill tvn...

Jamie med en spiderman i ansiktet

Nlie och Alec

jag o mina 3

Jamie o Nlie...

jag o mina pojkar

mina 3 pojkar

Nlie

Alex köpte en Doc McStuffins väska

t

Jamie köpte sig en skateboard

Nlie o Ple

Ljuvliga bänkar i Duquesa

Mina tre fina!

En till fin bänk, ser ut som Gib på den

Strand i Duquesa

Hamnen i Duquesa

Mollan

Inga kommentarer: