onsdag, juli 10, 2013

Det går uppåt

Förresten glömde jag berätta att jag var och vägde Mollie i måndags på "bvc". Hon hade inte gått upp så mycket vid sin ettårskontroll och kurvan dippade lite så jag blev ombedd att komma runt Juni och kolla hennes vikt igen. Så efter att ha letat länge efter hennes viktkort som man ska ha med sig och misslyckats så gick jag dit iaf. Eftersom ajg inte fick det uppskrivet och inte har sett hennes viktkort så vet jag inte exakt, men jag vet att hennes vikt låg runt 7800g vid etttårskollen och i måndags låg den på ca 11000g! Så lite drygt 2kg upp på ett halvår är ju inte så illa pinkat. Hon var även 78cm lång nu och allt såg alltså bra ut! Inte undra på vi fått gå upp i storlekar :) Skönt att kurvan går upp och att allt är som det ska med lillan! Lillan som börjar bli stor, var flyger tiden iväg?


Inga kommentarer: