onsdag, september 07, 2011

Ibland blir jag så trött o bitter på att livet inte bara kan få flyta på. Kan man inte få njuta av en sak innan nästa ska skita sig? Man kan ju undra varför just vi ska råka på motgångar hela tiden. Varför skulle jag födas med hjärtfel och behöva genom gå operationer o annat tjafs? Ja jag är tacksam för att jag lever men det för inte saken roligare. Och varför kan vi inte då ånjuta trygg ekonomi bara en stund innan olika faktorer gör att man ska känna sig rädd återigen...
Jag vill bara bli av med lgh i std, få bra resultat på mitt hjärta och föda fram en frisk bebis. Sen vill jag att Pelles företag tar sig i kragen o slutar med alla korkade beslut. Jag vill att mina barn ska må bra och få bli trygga här ett tag. Jag vill bara ha lite trygghet o harmoni för oss alla i familjen. Ska de vara så svårt? Bara en stund!? Snälla!

Inga kommentarer: