fredag, november 11, 2016

Uppskatta ögonblicken

Ibland ställer jag för stora krav på livet, men det är ju så att allt inte är fantastiskt och ibland händer saker som gör att det inte blir som man tänkt sig. Jag tror att jag behöver lära mig att uppskatta ögonblicken istället för att försöka få hela dagen/helgen/veckan/livet att var perfekt. Igår kväll hade jag ett perfekt ögonblick med Mollie, vi kramades, tog selfies och busade i soffan, det var ett perfekt ögonblick med min lilla tjej medan hon var glad och nöjd. Men skulle jag se till hela eftermiddagen och kvällen så skulle den var långt ifrån perfekt då Mollie tidigare gapa och skrikit för att hon inte fick den röda filten som Alex hade utan var tvungen att nöja sig med den lila, som låg precis bredvid henne... haha, ja dem får sina idéer...

Ett perfekt ögonblick


Älskar er

Inga kommentarer: