torsdag, november 24, 2016

Hola!

Jag har ägnat mig åt lite lugnare aktiviteter sen i tisdags då jag var på stan och överansträngde mitt knä, jag verkar få acceptera att jag inte kan göra det jag så gärna vill göra. Men fick köpt de sista jag behövde till presentjulkalendrarna och lite annat smått o gott, så nu bör jag kunna hålla mig från stan ett tag. Igår var den mest ansträngande grejen jag gjorde att baka en äpplekaka till eftermiddagsfika och sedan laga mat. Idag har jag gjort lite mer, jag har tagit fram ljusstakar, även fast jag egentligen tycker det är lite tidigt. Men mysigt blev det! Jag ville inte vänta då jag imorgon kommer göra er än jag borde med mitt knä och på Lördag tänkte jag baka lussekatter och på söndag ska vi ha adventsfika med folk så då måste det vara klart. Så det fick bli idag för att inte överanstränga mig igen, jag har varit för svullen och haft för ont för att göra det igen.
Har även ägnat senaste kvällarna åt att slå in alla paket till julkalendrarna och även andra klappar, Pelle tycker att jag är hysterisk men jag är så jäkla uttråkad att jag gör vad som helst för o hålla mig sysselsatt :)
Årets skolfoton har kommit

köpte en liten söt ID-bricka till Lucy häromdan

Eftermiddagsfika igår

Julstrumpepyssel och fina Lucy

Inga kommentarer: