söndag, maj 22, 2016

kompis på jobbet

Idag fick Alex följa med mig till jobbet, något han bönat och bett om sen jag berättade om det smärre zoo som min klient har. Det har inte passat sig innan men idag hade jag bara denna klient och en till så jag frågade båda om det var ok igår och det var det. Så Alex var inte så lite nöjd och tyckte den timmen vi spenderade hos K var alldeles för kort :) Men han hann var klätterträd åt en ödla, blir bajsad på av en Igelkott, mata sköldpaddor och bli biten av ett marsvin som trodde hans finger var hans morot :)

Och efter jobbet så plockade vi upp övrig familj i Reading och åkte på husbils expo. Där fanns väldigt många olika modeller av husbilar och husvagnar men kanske inte riktigt lika många återförsäljare av tillbehör som vi hade hoppats. Men vi spenderade några timmar där och fick med oss en ihopfällbar diskbalja och ett ihopfällbart durkslag. Vi blev även medlemmar i en klubb där vi får olika rabatter och tips och bättre priser på väldigt många campingplatser runt om i UK och även övriga Europa bitvis. Men annars blev det inte så mycket mer och vi for hem igen.


med ödlan Suki

Igelkotten Newbie och Alex

"lilla" Bobby och Alex

Jamie på mässan

coolaste Mollan som inte ville vara med på bild

Inga kommentarer: