lördag, maj 28, 2016

Sista dagarna

Hade en underbar kväll med Annika i clapham på onsdagskvällen, vi åt middag och gick en promenad i mörkret ner till river Themsen. Det var skönt att komma iväg en stund!
I torsdags så fick jag massa ärenden uträttade, var till veterinären och bokade tid för sterilisering av Lucy, plus att jag köpte medel mot både loppor och fästingar för dryga 800kr... Sen fick jag köpt köksutrustning till husbilen, registrerat oss och bokat tid hos en tandläkare, hämtat ut plattorna som var på lagning varav en var lagad och så umgicks vi med Thomi och Artemis som var med oss hela tiden. 
På kvällen var det scouter för Alex så jag och Mollie hängde i Pyrford skogen med Lucy medan vi väntade. Sen var det direkt till fotbollsträningen med Jamie... Men där hittade jag en mamma som bor nära oss och hon tog med Jamie hem så jag kunde gå hem med de andra två. 
Igår fredag så jobbade jag ett par timmar på förmiddagen, handlade lite mat och sedan hämtade jag Mollan. Det var Alice i underlandet jippo på skolan och Alex klass skulle ha dansuppvisning, dock visade de sig att man behövde ha bokat plats så vi fick inte komma in... Men vi gick och tittade in genom ett fönster där Alex fröken såg oss och lät oss stå i dörren och titta på dansen... Så vi missade inget iaf! När killarna var klara så for vi hem där det blev grillning och mys i trädgården. Vi flyttade tom ut bord och stolar och åt då det var så varmt och skönt. Jag bakade hallon och blåbärspaj till efterrätt och vi hade en såndär idyllisk sommarkväll!

Idag när jag är klar på jobbet så blir det hämtning av husbilen, I cant wait! 





Inga kommentarer: