onsdag, maj 25, 2016

Egentid för mig!

Ikväll blir det lite egentid för mig, jag ska in till Clapham junction och träffa Annika för en bit mat och lite skitsnack! Men innan dess behöver jag hämta killarna, åka till dr med Jamie och sedan fixa middag till familjen...
Tidigare idag har jag varit på lekgrupp med Mollie och så pysslat lite här hemma, the usuall. Har planterat om mina fina avokadoträd och tänkte börja sprida ut dem över huset, får se om jag kan komma ihåg att vattna dem när dem inte står i mitt blickfång...

Imorgon ska jag till centrum med Thomi men annars är inget stort planerat, på fredag är inget planerat men på Lördag är det fullt ös medvetslös. Då jobbar jag på morgonen, sen åker vi och får en genomgång av husbilen plus att vi får med oss husbilen, kör hem den och sedan måste jag tillbaka till jobbet... Ett jäkla fläng om du frågar mig, men det är så det får bli denna gång. Söndag jobbar jag på morgonen och sedan kör vi ut med husbilen för en tur!!
Som det ser ut just nu pga strul med K så har jag inget jobb inplanerat förrän 11/6, men det lär hinna ändras om jag känner mina arbetsgivare rätt ;)


Igår var vi på en lekplats en bit från skolan medan vi väntade på att Alex skulle bli klar på sin klubb. Han går på cooking club på tisdagar, eller han gjorde för jag tror det var sista gången igår. Hur som helst så är den en timma så ist för att åka hem och vända så spenderar vi ibland lite tid på denna lekplats. Igår hittade både Mollie och Jamie kompisar att leka med så jag kunde lugnt sitta på en bänk och tjuväta choklad :)

Sötaste Mollie idag på lekgruppen, hon fick duscha imorse då hennes hår var helt flottigt sen hon var på dagis i måndags o dem kletade henne full med solkräm. Hur som helst så fick jag klippa hennes lugg, det såg så himla bra ut först men nu när jag tittar på bilden så ser det ju lite ehhh... haha

Inga kommentarer: