tisdag, maj 17, 2016

Sommarplaner

Hej på er, jag har just möblerat om och städat. Mollies säng bor just nu i Jamies rum, trångt men en lösning för att få bättre sömn. Vi har redan provat att ha Jamie i Mollies rum men det är för ljust så nu sover dem båda i Jamies lilla rum. Det känns lite som att köra ut Jamie ur hans egna rum men detta är något både han och Mollie vill då dem inte gillar att sova ensamma. Varje helg så sover dem tillsammans i Jamies säng så nu testar vi detta en stund. Det är fortfarande Jamies rum och Mollie har alla sina saker i sitt rum för annars hade dem inte fått plats. Mollie är jättenöjd för hon har ju världens lekyta nu :)

Tänkte meddela våra sommarplaner nu när allt fallit på plats. Jag kommer ju antagligen operera mitt knä i juli och bli sjukskriven från jobbet så jag kan spendera hela min sommar i Sverige, typ. Så barnen slutar 22/7 i skolan och redan den 23e planerar vi att köra mot Sverige i husbilen. Vi kommer spendera första veckan i Stockholm och sedan blir det scoutläger på Gotland med svärföräldrarna och deras scoutkår den andra veckan. Sedan blir det västkusten runt 8/8, Pelle stannar en vecka och sedan behöver han tillbaka till jobbet. Jag och barnen blir nog kvar 1-2 veckor till på västkusten innan Pelle flyger tillbaka över en helg och vi kör hemåt igen. Sen blir det 1-2 veckor i England innan skolan börjar i September. Så att så ser det ut. Om någon inte vill träffa oss när vi är i Sverige utan hellre åka till England och låna vårt hus så går det att lösa, just let us know!


Fina Lucy

När man är lite tidig till skolan...

hmm...

Inga kommentarer: