tisdag, maj 10, 2016

Klippt var det här!

Så var vi tillbaka i vardagen med buller och bång. Vi ställde dock in vår planerade play date igår då vi alla var lite trötta efter helgen. Jag tog killarna till frisören efter skolan ist och sedan hämtade vi Mollie, hennes hår behöver inte klippas lika ofta. Idag var det min tur att gå till frisören, första gången sen vi kom till England då mamma klippte mig när hon var här i Januari och innan dess klippte jag mig i Sverige i Juli. Ja jag är ju inte direkt stammis hos frisören precis, men nu hittade jag en supertrevlig och duktig tjej som jag definitivt kommer gå tillbaka till, även fast det knappast kommer bli nästa vecka ;) Bild finns längre ner.
I övrigt idag så har jag städat, bytt lakan, tvättat och varit till morrisons och handlat. Pretty much min vanliga tisdag... Blev lite jobb ikväll också, dem har problem med sjukskriven personal så jag får hoppa in och jobba vid varje tillfälle jag kan typ... Så det blir fler jobbhelger framöver...


Före och efterbilder på killarna som envisades med kort kort

Dagen idag med barnen i bilder

Före och efter bilder på mig, vad tycker ni?

Inga kommentarer: