lördag, maj 21, 2016

Hallå, är mitt uppe i en jobb-Lördag, ganska skönt är det med delad tur även fast det är lite jobbigt att behöva passa tider och inte kunna göra så mycket med sin Lördag. Men det verkar vara morgon och kväll som folk behöver hjälp så det blir allt som oftast antingen eller, men denna helg så har de ont om personal då en på kontoret gifter sig i Turkiet och flera av dem andra då är gäster... Så jag får jobba både ock. Något som hade känts mer ok om jag hade jobbat i närheten men med 45-60 min att köra en väg så är det inte riktigt lika kul... Även om jag trivs med jobbet så överväger jag att leta annat jobb i närheten i höst, för att få in fler timmar betald arbetstid. Men vi får se, med större tillgänglighet för mig i höst så lär ju även mina arbetstimmar öka och då blir ju pendlingen mer värd det.
Idag ska jag iaf hem till ett par som jag endast träffat en liten stund igår, känns lite läskigt då jag egentligen inte vet något om dem eller deras behov. Men det är bara en timma och som jag förstod det så ska dem få besök så jag behöver inte göra så mycket. Ska försöka komma ihåg alla tips jag fick igår om detta par och hålla tummarna för att det går smidigt!

Imorgon jobbar jag endast två timmar på morgonen och sedan ska vi på husbilsmässa. Vi hoppas på att återförsäljare av prylar till husbilar ska finnas där så vi kan hitta lite bra och ha, är ju ganska mycket tillbehör som behöver köpas till. Tex kastruller, täcken, kuddar, tallrikar osv. Nästa helg hämtar vi husbilen och då det är röd dag på måndagen, så efter att jag jobbat på söndagen så kör vi en premiär tur över natten :) Ska bli så spännande!



mina tjejer!

prinsessans som hade en släng av feber igår

Kramis

Inga kommentarer: