torsdag, maj 19, 2016

Lasange

Sista lediga dagen på ett par dagar och jag har kört på lite städning, lite pappersarbete och en del slappande. Har även förberett dagens middag, det blev lasange idag något som jag sällan lagar för att jag alltid blir missnöjd och för att det tar sån tid. Men blev inspirerad idag och testade en ny metod så vi får se hur det blir :)

Ska strax hämta killarna, värma upp maten och sedan köra iväg Alex på Beavers (scouter) där dem ska på utflykt.

Har fått massa olika samtal från jobbet idag och ska träffa ny klient imorgon då jag antagligen skulle bli av med den ena (inte mitt fel och lite sorgligt), Men nu så ringde en annan från jobbet och hon frågade om jag fortfarande kunde gå till den klienten två dagar i veckan så nu är jag lite confused, men glad då jag gärna är kvar där. Så vi får se vart detta tar vägen...



Dagens Mollie

Morgon mode på hunden

Inga kommentarer: