fredag, september 11, 2015

Soliga dagar och parkhäng

Igår var en sådan där dag då vi spenderade större delen av vår tid i en park. Det är nog inte sant men det kändes så, för vi går igenom stora woking park fram och tillbaka till skolan och sen var jag och Mollie i samma park och lekte med Thomi och Artemis efter lunch och sedan hamnade vi i en annan park närmare skolan när vi gick hem.  Det visade sig att den senare parken invigdes igår precis när vi var där så borgmästaren var där och klippte band och dem tog massa foton med barnen som var där och lekte. Så det är möjligt att mina barn är i en tidning idag eller kommer hamna i en, tyvärr får vi ingen lokaltidning och jag vet inte vad någon heter så chansen att jag ska se det känns liten :( Hur som helst tyckte barnen att det var en kul upplevelse och parken som var ny var väldigt fin!

Idag är jag matt i kroppen igen, hemfärden från skolan tog lång tid imorse men nu har jag laddat om med omelett och ska strax möta Pelle på stan för att gå till banken... Blir antagligen parken med Thomi och Artemis senare igen, Mollie behöver göra nåt annat än hämta och lämna pojkarna och se på tecknade Iron man, för ja, det är Mollies nya intresse... 





Inga kommentarer: