söndag, september 06, 2015

Helgen

Söndag förmiddag i detta hus spenderas med sång och bus, alla verkar ha vaknat på rätt sida :) 

Lördagen spenderades med att ränna runt i köpcentrumet för att köpa olika sorters t-shirtar och nya skor till skolan. Vi beställde även lite mer skoluniformer online men i övrigt gjorde vi inte så mycket. Jag spelade skylanders med Jamie på ps3 och kollade på tv, ja förutom att tvätta, städa och laga mat då, men det gör jag ju varje dag...
Hur som helst så bör pojkarna var fit for fight med kompletta skoluniformer på tisdag. 
Jag har kollat bussar till skolan och det går ingen så vi kommer dit bra i tid så idag ska vi kolla ut promenadvägar dit, lär ta en stund med Mollan men det är vårt enda alternativ om jag inte vill köra, eller vara där 40min innan skolan börjar. Jag önskar jag hade haft min cykel här, eller åtminstone en barnvagn... Men det får bli promenad till att börja med.






Inga kommentarer: