lördag, september 19, 2015

En nackdel

Ja jag har kommit på en nackdel med blogg, kanske inte för er, men för mig. Det är nämligen väldigt sällan någon hör av sig till mig för att kolla hur det är, för alla läser bloggen och tror att dem har koll. Det finns två stora anledningar till att det inte är en bra grej, den ena är att jag inte skriver precis hur allt är här i bloggen och den andra är att jag känner mig lite lätt bortglömd. Det är inte alltid så himla rolig med att skriva eller ringa till folk för att kolla så allt är bra, jag känner mig lite tjatig utöver det här med att vara bortglömd. Så även om ni läser här, så vore det kul om ni nån gång hörde av er personligen till mig också. SMS, chatt, skype, mail, telefon eller kanske en kommentar här är bra sätt att nå mig, men roligast vore det förstås med ett besök här i Woking ;)
Annars gillar jag att blogga och visa er vad vi har för oss!



Inga kommentarer: