söndag, september 27, 2015

Busy weekend!

Det är svårt att känna sig ensam när man inte är ensam en sekund ;) Vi har haft en toppenhelg med J och M på besök, det vart alldeles för kort men vi gjorde det bästa av det hela med parkbesök och grillat igår. Och idag åkte vi in till London och åt brunch innan vi fick säga hejdå, dem skulle vidare på annat och vi mötte upp Thomi, Kostas och Artemis i Hyde park. Vi hade ett par trevliga timmar med familjen papa-papa-lol-popi-lus eller vad dem nu heter ;) Med lek och bus och fika på ett café vid sjön i parken. Sen fick vi åka hem till Lucy, hon kan ju inte va ensam hur länge som helst tyvärr. Och sen vi kom hem har mitt halsonda övergått i hosta och snuva och jag är dödligt trött... Hösten är här och med den alla jäkla sjukdomar... Så vi får väl se hur jag mår imorgon, jag hoppas det inte blir värre för Annika ska komma och hälsa på!

En annan rolig sak som hände idag är att jag antagligen får ett litet extrajobb från och med nästa vecka. Thomi ska antagligen förflyttas på jobbet, vilket är bra då hon hamnar här i Woking ist för Guildford, men hon får nya arbetstider och dem har liksom oss inget nursery, så jag kommer antagligen ha Artemis ett par timmar varje dag precis som jag hade Liam. Fast bättre betalt än jag hade med Liam. Det är perfekt för då får jag bidra lite samtidigt som Mollie får leka med nån annan dagtid när killarna är i skolan! Kanske ska jag starta dagmamma verksamhet ist för att söka andra jobb?!  Inte första gången den tanken slagit mig faktiskt...

Nå här kommer lite bilder från Hyde park!

Inga kommentarer: