torsdag, mars 05, 2015

Sorry

Självklart har min dator tagit sig en välförtjänt vilopaus så jag kan inte jobba, blogga eller plugga. Så tills den är fixad är jag löjligt låst vid min mobil och mina barns tekniska prylar. Därav avsaknaden av blogginlägg, jag ogillar att blogga från mobilen som jag gör nu. 

Dem senaste dagarna har bestått av hundpromenader, på bilderna nedan kan ni se vår tur i bergen, det är obegripligt vackert där! 

Sen så var jag med Pelle till Gib i tisdags då han hade möte där, jag passade på att träffa Ulrika och senare Kamila vilket var väldigt trevligt! Och mötet för Pelle gick bra vilket kan göra vår framtid ljusare, även om det kan innebära vissa förändringar i livet. But what else is new ;)

Idag är det mulet och jag är trött så jag hänger framför en film, hör inte till mina vanliga vardagssysslor precis... Men ibland får man unna sig själv att vara ledig!




Inga kommentarer: