fredag, mars 27, 2015

En varm dag

Lite läskigt, idag när vi kom hem var vägen avspärrad av polisen och en helt sönderbränd bil stod där... Vi vet inte vad som hänt men vägen var fortfarande blöt så brandkåren måste precis ha åkt. Obehagligt!

Jag har spenderat större delen av dagen med Louise, vi började med en promenad med hundarna i puerto Banus och sen fikade vi här hemma. Jag hade sett ett recept på frallor som tar 30 min att baka så jag provade dem, och det tog kanske lite längre tid men dem blev supergoda! När Louise hade åkt hem fick jag stress städa och gå ut med Lucy igen innan barnen skulle hämtas och sedan till simskolan. Sen väntade vi på Pelle genom att ta en glass på stranden, mysigt :) det var enligt termometern 30 grader i solen idag så en glass satt inte fel!



Inga kommentarer: