onsdag, mars 25, 2015

11 år!

Idag har dagen gått i ett, lämnade barnen i skolan, sedan hem och städa ungarnas rum, som var det enda jag inte hann med igår, in i duschen, ut med Lucy och sedan tillbaka till Svenska skolan. Det är ju våffeldagen idag och jag och några andra mammor hade lovat att fixa våfflor för alla barnen på hela skolan. Dock var vi bara två mammor som dök upp, men med skolans kocks hjälp så fick vi ordning på allt! Jag fick också ett par timmar på mig att lära känna denna mamman som inte var så himla tokig ändå, ingen jag kommer ringa på fritiden men vi hade trevligt idag :)
När allt med våfflorna var fixat så slutade Alex skolan, och istället för att gå på fritids så åkte han med mig och handlade vilket var väldigt trevligt! Sen hämtade vi Jamie och for hem till Pelle och Mollie. Sen dess har det fixats med middag, dusch/bad och jag har försökt att göra inbakad fläta på Mollie, men det är inte en talang jag har så jag gav upp :D

Idag är det också en speciell dag, för idag är det exakt 11 år sen jag träffade Pelle för första gången! Inte visste jag den dagen att jag skulle sitta här i Spanien 11 år senare med 3 barn, hund och en ring på fingret :) Men oj som jag älskar den mannen!


Mollie testar Jamies Easter bonnet som vi har gjort inför en tävling dem har på hans skola på fredag

Mollan stollan

Jamie

Alex som idag tappat sin andra framtand

Haha kunde inte låta bli

Inga kommentarer: