lördag, mars 28, 2015

11 år igen och 96år

Idag har jag och älskade Pelle varit tillsammans i 11 år, ja vi hade lite bråttom när vi träffades men det är ju inget jag ångrar precis :) Vårt förhållande är inte perfekt, vi har upp och nedgångar precis som alla andra, men vår kärlek den består, den är stark och det är allt som betyder något. På 11 år har vi hunnit med 4 länder och fler lägenheter och hus än jag kan räkna, snart nalkas en ny flytt men trots ständig uppbrott så är vi trygga. Våra tre barn är trygga och välanpassade för vi har vår kärlek!
Jag älskar dig Pelle, vi satsar på många år till!

Älskade Pelle



Sen så fyller världens bästa mormor 96 år idag, ja alltså min fina mormor Elna.
Jag saknar henne enormt mycket och önskar att jag hade kunnat vara där idag!
Stort grattis på födelsedagen mormor, jag vet att du inte läser här men jag vill ändå säga det.
(har givetvis redan pratat med henne på telefon)

Min älskade mormor och mina fina barn i somras


Inga kommentarer: