fredag, mars 06, 2015

Fixad!

På andra försöket till hjälp så vart datorn fixad, så himla skönt! Det var sladden som hade gett sig, vilket var min gissning från början, och det verkar vara alla jäkla strömavbrott vi har hemma som har dödat den. Men nu är det iaf fixat och det kostade inte skjortan heller :)

Så idag har jag hängt i Marbella, städat på Pelle och Chris kontor, fixat datorn och stadstränat Lucy lite. Hänger faktiskt fortfarande på kontoret tills upphämtning av barn, det är soft att vara här, få vara lite social och inte ha tvätt och annat hängande över huvudet. Har betat av lite småsaker så jag kan börja med lite översättningsjobb nästa vecka och så har jag läst ikapp de bloggar jag inte har som favoriter på mobilen.

Igår slappade jag och Lucy hela förmiddagen

Flyttade in bordet och stolen från lekrummet igår eftermiddag och städade under barnens sängar

Nu kan man komma åt den lilla balkong vi har i lekrummet och det är mer plats för lek

Book week i Jamies skola och man skulle klä ut sig, ungen ville vara en transformer, inte lättaste kostymen
att göra med en dags varsel men vi gjorde vårt bästa 

Pelle på kontoret

Inga kommentarer: