söndag, april 06, 2014

Note to self

Okej det här är nog inte så intressant för er att läsa men jag behöver reda upp mitt huvud. Ang flytten...



Garderoben i hallen är full med saker som är packade och ska iväg, antingen till nya lgh eller charity. Köket behöver packas. I vardagsrummet behöver mitt skrivbord och ljusstakar packas. Jamies rum behöver kläder, wii och det som är under sängen packas. I Mollie och Alex rum är det kläder och dem leksakerna som står i hyllan som behöver packas annars är allt fixat ( dem mesta leksaker ligger i leksakslådor). Mitt o Pelles rum är det mesta packat förutom Pelles skrivbord och det får han faktiskt göra själv och så våra kläder. Mitt badrum är packat och det mesta i Pelles badrum är redan i en påse ;) I alla rum behöver tavlor osv ner. Blommor ska med.

Möbler som ska med:

  • Våningssängen - till Mollie och Alex rum
  • 2 barnhyllor - till Mollie och Alex rum
  • 1 barnbord + stolar
  • liten hylla - Till Mollie och Alex rum
  • tvättställsskåp - rosa badrum
  • utebord + stolar - till balkong
  • skrivbord + stol - Till Jamies rum
  • hylla sovrum - till vårt sovrum
  • Mollies stol - köket
  • frys
Jorå några möbler har vi allt samlat på oss här ;) Lägenheter kommer sällan helt kompletta, dock är den nya lägenheten den bäst möblerade vi haft. Men den är också den största vi haft så är nog inget problem ändå :)

Inga kommentarer: