fredag, april 04, 2014

Life goes on

Alrighty, mitt nya favoritord... Ja livet går vidare, gårdagen städade och packade jag på förmiddagen och tvättade 3 tvättmaskiner, och mer tvätt fyller tyvärr tvättkorgarna... När jag hämtat Alex tog vi bussen till Ulrika (då det regnade) och åt lunch och lekte lite. Vid två behövde dem åka till Spanien så vi gick in till stan där vi köpte en födelsedagspresent till ett kalas Alex ska på idag och gick till frisören och klippte Alex innan vi hämtade Jamie och Liam.
Sen vart det pyssel hemma, såg på film med Alex och Mollie och Mollan somnade i min famn, mysigt men dumt då hon inte somnade på kvällen...
Vi hade visning av denna lägenheten för ett par, men vet inte om dem var intresserade, åt middag och så.

Idag har vi inte gjort många knop, jag borde börja packa  inför flytten men känner mig helt slö... Tro jag sovit för mycket inatt, somnade framför tvn så fick 10h sömn, det är jag inte van vid... Men ska väl sätta lite fart strax...




Inga kommentarer: